Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-06-11 11:19:01  afilutowska afilutowska

Załączono plik 394381

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1520865
user_idpuste2500537
fobject_idpuste394381
resource_idpuste425
modelpusteJoboffer
foreign_idpuste5795
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-06-11 10:53:23  Rafał Marchlewski

Utworzono ofertę pracy 5795 o nazwie 'OGLASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds techniczno - administracyjnych - wymiar pełny etat'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5795
namepusteOGLASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds techniczno - administracyjnych - wymiar pełny etat
shortpusteOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNIK GMINNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIAGOWO-KANALIZACYJNEGO W PRAŻMOWIE Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 17/2 OGLASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ds techniczno - administracyjnych - wymiar pełny etat
fullpuste

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIK GMINNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA WODOCIAGOWO-KANALIZACYJNEGO W PRAŻMOWIE Prażmów ul. Piotra Czołchańskiego 17/2

OGLASZA NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ds  techniczno -  administracyjnych   -  wymiar pełny etat

1. Wymagania niezbędne:

a.      posiadanie polskiego obywatelstwa

b.      posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw  publicznych

c.       stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

d.      brak karalności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe

e.       wykształcenie  co najmniej średnie

f.        praktyka zawodowa min. 3 lata, preferowana w księgowości

2. Wymagania dodatkowe 

a)      znajomość przepisów  ustaw ;

-        o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę oraz zbiorowym odprowadzaniu ścieków

-         prawa budowlanego

-         kodeksu cywilnego

-         kodeksu postępowania administracyjnego   

-         o finansach publicznych i rachunkowości

-         zamówień publicznych

b)      preferowane wykształcenie wyższe; techniczne, ekonomiczne lub administracyjne

c)      znajomość obsługi komputera – pakiet  MICROSOFT OFFICE, INFOSYSTEM.

4.  Przewidywane  zatrudnienie od  01.07.2018 r.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 

1.      Prowadzenie szczegółowej analityki rozrachunków z odbiorcami usług na dostawę wody.

2.      Wystawianie faktur Vat i faktur korygujących  dla odbiorców wody.

3.      Prowadzenie gospodarki wodomierzowej,- zlecanie wymiany,uzupełnianie wodomierzy.

4.      Przygotowywanie umów z odbiorcami wody.

5.      Bezpośrednia obsługa interesantów, w tym prowadzenie dziennika korespondencji GPWK.

6.      Przygotowywanie projektów pism wychodzących z GPWK do odbiorców.

7.      Przyjmowanie zgłoszeń awarii sieci wodociągowej, wystawianie zleceń konserwatorowi w celu ich usunięcia.

8.      Prowadzenie windykacji  z tytułu nie zapłaconych faktur za sprzedaną wodę w tym wystawianie wezwań do zapłaty i pozwów sądowych.

9.      Przygotowywanie  zamówień publicznych w tym bieżące zaopatrzenie w artykuły biurowe i wyposażenie biura.

10.  Sporządzanie sprawozdań z zakresu swoich obowiązków w tym GUS, Sanepid, Urząd Marszałkowski, Wójt Gminy, WIOŚ,

11.  Współpraca z Gminą w zakresie zarządzania kryzysowego, ochrony środowiska.

12.  Wykonywanie innych poleceń  Kierownika GPWK.

 

Inne informacje:

a)                                          W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

b)                                          Warunki pracy, warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposób wykonywania zadań: - wykonywanie typowych czynności biurowych, praca polegająca na obsłudze komputerów z monitorami ekranowymi, drukarek,  kserokopiarek, innych urządzeń biurowych.

c)                                          Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

-        praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym, nie wymagająca wysiłku fizycznego, siedząca, sporadycznie praca w terenie, praca  w budynku Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego w Prażmowie  w którym znajdują się schody,

-        występowanie barier architektonicznych: brak windy i podjazdów na  piętro.

d)   Praca wymaga kontaktu z Gminą i jednostkami organizacyjnymi Gminy i samodzielnymi stanowiskami, ma charakter biurowy.

6.Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny ;

2)    życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej /  CV ;

3)    kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie;

4)    kopie innych dokumentów potwierdzających  posiadane kwalifikacje  i umiejętności;

5)    kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy;

6)    pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, i korzystaniu  z pełni praw publicznych ;

7)    pisemne oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe ;

8)    pisemne oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na w/w  stanowisku ;

9)    oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ;  

wszystkie wymagane dokumenty  w tym kopie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

 Wymagane dokumenty należy przesyłać pocztą na adres:


Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne   ul. Piotra Czołchańskiego 17/2  05 - 505  Prażmów  lub składać osobiście  w  Gminnym Przedsiębiorstwie w Prażmowie   w terminie do dnia 18.06.2018 r.  do godz. 15.00.w zamkniętej kopercie z następującą adnotacją:„Nabór na   stanowisko urzędnicze   ds. techniczno-administracyjnych”.

 

Dokumenty, które wpłyną do GPWK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) GPWK: www.bip.gpwk.prazmow.ploraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągowo-Kanalizacyjnego w Prażmowie.

Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone:

Klauzula Zgody: Zgodnie z art.6 usta 1 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r ( Dz. Urz. UE l 119 z 04.05.2016 r ) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji )

 

Prażmów dnia  05.06.2018 r.

 

 

 

                                                                                               Kierownik GPWK

                                                                                                   Dariusz Galicz

 

 

 

 

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

 

Zgodnie z art 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r ( Dz. Urz. UE l 119 z dnia 04.05.2016 r) informuję, iż:

1)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest gminne przedsiębiorstwo Wodociagowo-Kanalizacyjne w Prazmowie,

2)      kontakt z Inspektorem Ochrony danych- -  proszę podać meil

3)      Pani/pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie art 6 ust 1 lit a ogolnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r oraz kodeksu pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4)      Pani/pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji  oraz przez okres 2 lat wyznaczony przez administratora.

5)      Posiada pani/pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie,

6)      ma Pani pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes urzędu Danych Osobowych                                                                                            

7)      podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa w w pozostałym zakresie jest dobrowolne

8)      pani/pana dane nie bęą przetwarzane w sposob zautomatyzowany

 

educationpuste1
user_idpuste91989
resource_idpuste425
language_idpuste1
occupationpusteds techniczno - administracyjnych - wymiar pełny etat
deadlinepuste2018-06-18
publishfrompuste2018-06-08
publishtopuste2018-06-19
slugpusteoglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-techniczno-administracyjnych-wymiar-pelny-etat
2018-06-11 10:53:54  Rafał Marchlewski

Pole education zmieniło wartość z '1' na '2'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
education12
2018-06-11 11:18:34  afilutowska afilutowska

Pole user_id zmieniło wartość z '91989' na '2500537'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
user_id919892500537
2018-06-11 11:19:01  afilutowska afilutowska
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-06-20 02:26:04 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..